
Frits van de Straat
3 jaar geleden
Altijd veel te druk, zelfs doordeweeks.
Ook een overrated surfspot. Voortaan maar weer naar Scheveningen waar de pier veel korter is waardoor golven makkelijker binnenkomen
Ook een overrated surfspot. Voortaan maar weer naar Scheveningen waar de pier veel korter is waardoor golven makkelijker binnenkomen
S de paauw
4 jaar geleden
Was er na hele lange tijd weer voor eerst geweest. Wat een stank van Tata steel.
Vies strand. Het is geen aan rader voor een heerlijk dagje strand.
Vies strand. Het is geen aan rader voor een heerlijk dagje strand.
Geert van eerden
4 jaar geleden
Heerlijke belevenis, lekker uitwaaien en goede wandeling. Lekker gezond.
Rene Kuijer
4 jaar geleden
Op uitzichtpunt geweest met zicht over zee, Noordpier, slibhaven, Tata IJmuiden havengebied
Petra Albers van der Linden
4 jaar geleden
Heerlijk weer. Tot het eind gelopen bij de vuurtoren.
Grote schepen kwamen langs. Altijd leuk om te zien.
Grote schepen kwamen langs. Altijd leuk om te zien.
Sylvia Belien
4 jaar geleden
Vanaf deze pier gaat vier keer per dag een watertaxi. Dit staat jammer genoeg niet aangegeven op de bebording op deze plek.
Cees Smit
4 jaar geleden
Altijd en onder iedere omstandigheid een prima plaats om even het zilte nat in te ademen.
Thea Kroesen
4 jaar geleden
Leuk uitzicht ook wel industrieel en daar moet je van houden.
Maar wel lekker warme chocomel met slagroom die je naaat het restaurant kon kopen.
O ja en de foto die wij hebben wij genomen van de overkant is van onze overnachting in de b&b of 1 kamer hotel seinpoststelling.nl een aanrader!
Maar wel lekker warme chocomel met slagroom die je naaat het restaurant kon kopen.
O ja en de foto die wij hebben wij genomen van de overkant is van onze overnachting in de b&b of 1 kamer hotel seinpoststelling.nl een aanrader!
Maarten K.
4 jaar geleden
De motor parkeerplaats was echt top! Alle automobilisten keken me stikjaloers na toen ik zonder moeite parkeerde!
Piet Rijpstra
5 jaar geleden
Zo af en toe heerlijk een dagje vissen op de Noordpier op oa schar en wijting. En dan 's middags weer met vangst( varieert) naar huis. Top uitje!
Tom Vonk
5 jaar geleden
Heerlijke plek, veel te zien.
Veel mensen die even komen uitwaaien.
Gratis parkeren.
Veel mensen die even komen uitwaaien.
Gratis parkeren.
Christy-Rachel Batlajeri
5 jaar geleden
Ik ben er pas twee keer geweest maar vind het een heerlijke plek
Josha Smid
5 jaar geleden
Zwerfafval en veel illegaal brom- motorverkeer. Geen handhaving. Tata op de achtergrond is ook weinig aantrekkelijk.
Natasja Zeldenrijk
5 jaar geleden
Opgegroeid in die omgeving, dus blijft heerlijk in die omgeving. Pier is lekker stukje wandelen. Aan hetbegin van de piet en het strand voldoende horeca en recreatiemogelijkheden voor een heerlijke dag strand.
Blijft jammer van Tata Steel zo vlak achter het strand
Blijft jammer van Tata Steel zo vlak achter het strand
Sniel E.
5 jaar geleden
Prachtige locatie, de weg er naar toe is wel onverlicht, redelijk smal en heeft veel bochten en heuvels. Zeker 's nachts goed oppassen.
Fred Eysink
5 jaar geleden
Mooie plek, schepen komen en gaan, heerlijke koffie en aardige man achter de balie.
henri nanninga
5 jaar geleden
Mooie strand locatie, jammer dat vanwege corona de toeristen massaal wegbleven
rob bijl
5 jaar geleden
Het restaurant Timbuktoe was erg leuk en het eten was niet slecht,, maar geen hoogstandje. Prima personeel en erg flexibel.
jantje van Dijk
5 jaar geleden
Je hoeft dus niet naar de waddeneilanden te gaan de zeehonden zwemmen dus ook op de noordpier
Auke Oosting
5 jaar geleden
Mooi ruim en rustig strand onder de rook van de Hoogovens (waar je geen last van hebt)
Rudy Gijsen
5 jaar geleden
Mooi visplekje en wandelplek
Alleen jammer dat mensen hun zooi niet opruimen
Alleen jammer dat mensen hun zooi niet opruimen
Sam Roos
5 jaar geleden
Supermarkt kibbeling, voor de tweede keer vandaag gefrituurd. Zo'n 6,50 te duur op een prijs van 6,50, want als restaurant zou ik me schamen om dit weg te geven.
Die ene ster krijgen ze half omdat ik er geen nul kan geven, en half omdat de meeuwen het wel oké leken te vinden.
Die ene ster krijgen ze half omdat ik er geen nul kan geven, en half omdat de meeuwen het wel oké leken te vinden.
Bart Monné
5 jaar geleden
Prachtige combi van natuur met zware industrie. De pier zelf is een perfecte uitwaaiplek.
Bas Rombouts
5 jaar geleden
Erwtsen, zeelucht, en schurend zand hier een cobinatie van industrie en strand. Een must have voor de liefhebber van wind
BEN BiancaEricaNees
5 jaar geleden
Heerlijk om even lekker uit te waaien of van de ondergaande zon te genieten.
Koen Knol
5 jaar geleden
Heerlijk wandelen over de Noord Pier, wel harde wind en opstuivend zand. Vind de Zuid Pier wat dat betreft iets beter. Verder prachtig uitzicht over de zee.
B Jansen
5 jaar geleden
Een mooie plek om even uit te waaien en om naar de zeeschepen te kijken welke voorbij varen
Piet Meijer
5 jaar geleden
Wij Riet en Piet zijn 87 wij komen 60 jaren op de Noordpier (zee) dus gister ook en genieten nu ook met stok en relateren gr

Marco Berkemeier
5 jaar geleden
Slecht weer toch 26 scharen gevangen zeker zoveel kleintjes teruggestuurd.
Ook nog een bruinvis gespot.
Ook nog een bruinvis gespot.
Martijn Docter
5 jaar geleden
Het was koud en winderig en lange wandeling naar de pier. We kwamen om te vissen maar niks gevangen. Vooral jammer zijn de rokende fabrieken vlakbij de pier. Zonde van het uitzicht en de mooie duinen.

marjon van assem
5 jaar geleden
Heerlijk om op de Noordpier te lopen,wel druk maar in deze tijd kan je ook de afstand goed bewaren! Veel vissers,mooi uitzicht en overal coffee to go of een frietje enz!!

Brenda Steen van der
5 jaar geleden
Ik ben geen fan van het strand. Als je naar de zee kijkt is het prachtig alleen achter je en de weg er naar toe overal zie je fabrieken en windmolens...


Mamakdavidson Davidson
6 jaar geleden
Prachtig uitzicht, het is al leuk om er naar toe te rijden, het dorp ervoor 😍.


Evert Van Zetten
6 jaar geleden
Heerlijk gewandeld over de pier en veel vogels op en rond de pier gezien en mooi om te zien als de verschillende schepen de haven ⚓ in of uit varen en werd nog verrast door een zeehond die zich even liet zien.

Hennie Breugelmans
6 jaar geleden
Erg breed strand, met leuke strandtenten, o.a.Aloha waar ik een heerlijke Cubaanse tosti heb gegeten. Ik viel met mijn neus in de boter en kon echte Hula danseressen zien dansen.

Nico Sinnema
6 jaar geleden
Geweldig uitzicht. Veel vissers. En heerlijk om te wandelen en uit te waaien.


Joanna Beentjes
6 jaar geleden
Heerlijk breed strand, goede strandtenten. Veel te doen voor ieder wat wils.
Jelmer Disconnected404
6 jaar geleden
Mooie plek voor varen, surfen, wandelen en een lekker biertje bij sea you







René de Gier
6 jaar geleden
De mooiste pier van NL, ook om te vissen (als je de goeie pieren bij je hebt).

Joop Plankman
6 jaar geleden
De parkeerplaats is gratis en voldoende groot. Pier zelf goed te bewandelen. Mooi uitzichtpunt over de haven en Zee. Erg storend is de grote hoeveelheid zwerfafval dat wordt achterlaten, voornamelijk door kustvissers. Het over de pier rijden met brommertje maakt de ervaring ook niet aangenamer.

Trea Hillebrink
6 jaar geleden
Nu nog lekker rustig en heerlijk kunnen zwemmen. Eigenwijs was ook nog open voor een lekkere snack

the Neighbour Photography
6 jaar geleden
Zeer mooie plek om even uit te waaien. Er zijn diverse tentjes waar je kan eten en drinken. Verder zijn er goed parkeervoorzieningen waar je van maart tot oktober moet betalen voor het parkeren. Je hebt mooi uitzicht op de buiten haven en het forteiland. Zeker een aanrader. Let op bij storm(rode vlag) is de pier IJmuiden niet toegankelijk.
Update: 09-03-2020. Parking is free on the Noordpier all year round!
Update: 09-03-2020. Parking is free on the Noordpier all year round!


André Geelhoed
6 jaar geleden
Lekkere plek om even uit te waaien en wat leuke zeevogels te zien, met een beetje geluk pik je ook nog zeehonden of bruinvissen mee!


Elise Kroon
7 jaar geleden
Je kan er lekker uitwaaien, vissen, schepen bekijken die uitvaren of binnenkomen. Of leuke foto's maken


